fluffsy

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Alva~ - 7 maj 2013 20:17

 

 

Hon var relativt fin tills jag klantade mig med hennes tänder och hon istället fick en oerhört skummig mun eh och ja hon blev jävligt smal men jag såg det först efter eh.. Ha lite överseénde tack.

 


/Alva

Av Alva~ - 7 maj 2013 07:46

Hej. :D

Jag är så pass fab att jag fixat kategorier på den här bloggen, rikitgt awesome, jag vet. :D Nejmen huh jag vet inte riktigt, vi får vell se hur det blir med det eller något..

 

Det finns iallafall tre (okej, fyra med allmänt~) kategorier, en vars namn är bilder och där kommer finnas bilder. Eh, kreativitet U know. Sen finns det en som heter Harry Potter, ja, det förtjänar en egen underkategori pga. awesomeness yeah. Sen finns det en som heter sådant som ingen egentligen bryr sig om och ja du gissade rätt, den kommer handla om sådant ingen egentligen bryr sig om.

 

See you in the future~

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg jag lär vell mest lägga upp bilder som jag ritat och så men hm kan nog komma med något annat också någon gång hih.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vem är coolast? :D
 Dumbledore :D
 Gandalf ofc.
 ...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt bloggen bara för att den är så fab o

Gästbok~

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards